Dostawa i zwroty
Dostawa
W zależności od ilości i wagi zamawianych przez Ciebie produktów, wybranej formy płatności i własnych preferencji, możesz wybrać jedną z form dostawy:
- Paczkomaty InPost – darmowa wysyłka
- Kurier Fedex – darmowa wysyłka
- Kurier Fedex pobranie – darmowa wysyłka
- Poczta Polska – darmowa wysyłka
Wymiana towaru/Zwroty
Wymiana towaru/zwrot odbywa się na koszt Kupującego – napisz do nas: poppi.linen@gmail.com a otrzymasz dokładny adres na który możesz wymienić/odesłać towar.
Zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru, masz prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą.
Zwracany produkt nie może nosić śladów używania – każdy element musi być kompletny i należycie zapakowany, w sposób uniemożliwiający jego uszkodzenie. W przypadku niespełnienia tego warunku, produkt nie zostanie przyjęty. Nie przyjmujemy paczek za pobraniem. Zwrot środków następuje na podane konto bankowe kupującego w ciągu 14 dni.
